Pages

Wednesday, May 19, 2010

Kek pot luck farewell party


Sempena farewell party tuk cikgu Boniface n Cikgu Mukmin pelatih guru dari UPSI. Aku sponsor kek jer...

First time guna deco peach. nampak menyelerakan jugak. sponge cake layer dengan cream cheese .. tunggu gambar kek bila dibedah nanti.


Ni kek I, bersama hidangan lain.. atas meja makan kat bilik guru 2 jabatan Sains. nampak berseri meja makan dengan kek aku ni... Chewah! Jek diri sendiri la plak... Nasi minyak tempah dari cafe pun sedap hari tu...

Kak misah; " aku tak pernah potong kek sambut hari jadi. Ni first time la aku potong kek... buat2 lah macam hari jadi aku..."
Apa lagi nyanyilah lagu harijadi. potong kak Misah Potong! Potong!potong!
Marliah, Kak Hawa n Julia & Siti serta Ketua Jabatan Sains Cikgu Ridzuan pun interframe..


Syafiqah membedah lagi kek ku untuk di NGAP! Sila, Sila...


Ni lah kek ku yang telah lesap separuh.... Puas hati sume dapat makan...
Bye! Bye! Boni n Mukmin...

No comments:

Post a Comment